:)

 

 

 

دختره با قیافه بدون آرایش رفته پلیس ۱۰+ برای گواهینامش ،
بردنش سربازی :lol:

 

 

تاثیری که دختر همسایه ی پشت شیشه بر بازی فوتبال بچه های محل داشت
قراردادهای میلیاردی روی بازیکنای استقلال پرسپولیس نداشت :D

 

 

این روزا فقط کم مونده تو تلویزیون زیرنویس کنن:

هرکی یارانه بگیره خره 

:|

 

 


ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯿﺎﻡ ﺑﺎﺱ ﮔﻔﺖ :
ﻣﻦ ﺩﺳﺘﻢ ﺑﻨﺪﻩ ، ﯾﻪ ۵ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﺧﻮﺩﺗﻮ ﻧﮕﻬﺪﺍﺭ :|


یه سوالی هست بدجور ذهن منو مشغول کرده ،
منفی جمله ی “من دارم میرم” چی میشه ؟
من دارم نمیرم !
من ندارم میرم !
نه من دارم میرم !
تو داری میری :|

یه بیماری هست به اسم” نه من بدبخت ترم” که در بین ایرانی ها شایع هست
و فرد بیمار تلاش میکنه خودش رو بدبخت تر از دیگری نشون بده :|

دختره عکسشو گذاشته . . .
رفیقش کامنت گذاشته خوشگله ، اینم زده چشات خوشگل میبینه . . .
بعد من زیرش کامنت گذاشتم: آره بنظر منم مشکل از چشاشه . . .
بعد از چند ثانیه : Block شدم :|

 

انتظار ِ شعور از بعضیا
مثه این میمونه بری ایستگاه ِ اتوبوس و منتظر باشی هواپیما بیاد :|

مهندسین نرم افزار صبور باشین ، اینم میگذره
فقط چند تا فرم ثبت نام یارانه فامیلا رو ثبت کنین
بعدا ازتون در پروژه های بزرگتر استفاده میشه :)

پشتِ هر جمله ی “تعریف از خود نباشه”

یه “تعریف از خود” هست :D

وقتی یک زن خوب کار می‌کنه میگن مثل مرد کار می‌کنه
اما وقتی یک مرد خوب کار می‌کنه میگن مثل خر کار می‌کنه :|
چه وضعشه آخه ؟ مگه ما چه گناهی کردیم !


اون چهارتا سیم که آویزونه رو می بینی
+ آره
- خب دوتاشو بردار
+ برداشتم
- چیزی حس نمی کنی؟
+ نه
- حالت خوبه؟
+ آره
- خب پس به اون دوتای دیگه اصلا دس نزن برق داره!
(منو بابام موقع تعمیر برق خونه)
بهزیستی از کدوم طرفه؟!

چند شب پیش داداشم یه فیلم ترسناک ایرانی گذاشت…
دم کارگردانش گرم مُردیم از خنده :D

من وقتایى که الویه میخورم

معده م هیچ پیامى مبنى بر سیرى به مغزم نمیفرسته
شایدم میفرسته ولى مغزم ازم یه چیزایى رو پنهون میکنه !

جدیدا تو خونه بچه ها میگن بابا بزن اونور فوتبال ببینیم،
ولی باباها میگن ساکت باش دارم کلاه قرمزی میبینم :|

شما برو در هرخونه ای که میخوای بزن ، پرسیدن کیه؟ بگو منم،
اگه دوباره پرسیدن ، بگو منم بابا منم. حتماً باز میکنن :|

مــن هـر مـوقـــع تـــوو تاکســــی تنهــــا باشـــــم
جـــوری ملـــــت رو نگــــاه میکنــــم که فک کنــــن دربســـــت گرفتــــم :)

به این مورد دقت کنید :

وسط بحث کردن با مخاطب خاصت باشی ،
بعد یه اس خفن بدی بعد اون جواب نده بعد فکر کنی حسابی ضایع شده
بعد نگاه کنی ببینی شارژت تمووم شده اس نرفته بعد ببینی خودت ضایع شدی !
لامصبا چقدر تجربه در اختیارتون بذارم ؟ خودتونم رعایت کنید خووووو !

قبلا یادمه تو عکس همه میگفتن سییییییییب
الان هرچی دقت میکنم انگار میگن موووووز :|

اگه مخفی کردن سیب زمینی سرخ کرده توی قسمت فر اجاق گاز رو ندید بگیریم ،
میشه گفت که رفیق بی کلک مادر ;)

مکالمه تلفنی که بیشتر از ۲بار توش گفته بشه
“خب دیگه چه خبر ؟”
باید قطع بشه چون هیچ راندمانی نداره و فقط هزینه اضافه س !

به بعضیا باید گفت :
یه دفه امتحانی آدم باش شاید خودتم خوشت اومد . . .


همچین میگه ازدواج ناموفق داشتم انگار بقیه سه هیچ بُردن موفق شدن :|


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 24 خرداد 1393برچسب:, | 15:24 | نویسنده : parsa&melika |

.: Weblog Themes By BlackSkin :.